„Le CHËVRON“ bude místem pro setkávání i odpočinek.

„LE CHËVRON“: EXKLUZIVNÍ POP-UP STORE V CENTRU PAŘÍŽE, KDE SI LZE PROHLÉDNOUT NOVÝ CITROËN Ë-C3

  • Citroën otevřel 19. dubna „Le CHËVRON“, pop-up space o rozloze téměř 150m2, který se nachází na adrese 45 boulevard Haussmann a značka zde exkluzivně představila široké veřejnosti nový Citroën ë-C3.

 

  • Tento prostor pojmenovaný „Le CHËVRON“ (ve francouzštině označení pro šípy ve znaku značky), což je symbol značky Citroën a připomínka více než 100 let inovací v oblasti produktů a komunikace, bude značce Citroën sloužit jako místo setkání s veřejností v centru Paříže, kde představí svou vizi odpovědné, dostupné a optimistické mobility.

 

  • „Le CHËVRON“ bude místem, kde se lidé budou moci setkávat, diskutovat, odpočívat a účastnit se tvůrčích workshopů, setkání a mistrovských kurzů s odborníky, navštěvovat vystoupení stand-up comedy, koncerty a DJ párty nebo si prostě jen vychutnat kávu či se najíst. Všechny tyto akce budou představeny v podrobném programu.

 

  • „LE CHËVRON“ bude pro návštěvníky otevřen od 19. dubna do 17. května každý den v týdnu od 10.30 do 20.30 hodin.

  Citroën s potěšením oznamuje, že 19. dubna otevřel na adrese 45 boulevard Haussmann, jedné z mezinárodních tepen v centru Paříže, pop-up store „Le CHËVRON“.

 

Na tomto exkluzivním místě chce Citroën oslovit různorodé publikum a oslavit uvedení nového modelu ë-C3 na trh, představit veřejnosti svět celé značky a prezentovat vizi mobility, která je zodpovědná, jednoduchá, dostupná a optimistická.

 

Tento výrazně graficky a vizuálně zajímavý prostor nenabízí jen zážitky spojené s automobily, ale jde o skutečný životní prostor, jehož součástí bude kavárna s velmi kreativním menu, kde si návštěvníci budou moci vychutnat kávu, oběd nebo skleničku po práci. Po dobu téměř jednoho měsíce bude mít veřejnost možnost zažít nejrůznější emoce prostřednictvím koncertů a stand-up vystoupení, navštívit akce určené pro celé rodiny, účastnit se kulatých stolů s inspirativními osobnostmi a zapojit se do kreativních dílen. itroën nabízí prostřednictvím prostoru „Le CHËVRON“ živé a pohlcující místo a zve veřejnost, aby se neformálně zapojila do dynamického světa, který je v neustálém pohybu.

 

Název: „Le CHËVRON“. Název odkazuje na šípy ve znaku Citroënu, které jsou od samého počátku značky symbolem modernosti a inovace. Jde o grafický a okamžitě rozpoznatelný znak, vytvářený ve slavné reklamě z roku 1985 divokými koňmi, používají ho kluby fanoušků po celém světě a instinktivně vyvolává vzpomínky a představy spojené se značkou Citroën. Název „Le CHËVRON“ je tak jasnou volbou pro místo, kde se setkávají hodnoty odvahy a inovace Citroënu, značky, která oslovuje širokou veřejnost a propaguje svobodu pohybu a pohodu.

 

Adresa: 45, boulevard Haussmann, Paříž.Le CHËVRON“ se nachází v samotném centru rušné nákupní čtvrti hlavního města, kde se po celý den s opojnou energií mísí Pařížané a davy turistů z celého světa. Nachází se v blízkosti pařížské opery a slavných obchodních domů, uprostřed pulzující čtvrti, která jde vždy s dobou. Jedná se o ideální místo pro oslovení široké veřejnosti a prezentaci identity značky Citroën ve vysoce vizuálním a působivém prostoru.

Místo: prostor pro vyjádření značky. Na ploše téměř 150 m2 se návštěvníci zcela ponoří do světa značky Citroën, moderního, rychle se měnícího světa značky, která s uvedením nového modelu ë-C3 na trh boří zažité představy o elektromobilitě. Hlavní prostor bude věnován vozu ë-C3, který bude mít svou vlastní vyhrazenou zónu se světelnou show, jež představí rychlé nabíjení vozu a fotoshow založenou na umělé inteligenci, která nabídne jedinečný zážitek.

 

Všemi zónami prostoru „Le CHËVRON“ se jako hlavní motiv potáhne červená barva a oživí ho výrazné grafické prvky a nápisy. Místo bude zahrnovat barovou zónu, výstavní prostor, kde bude k vidění koncepční vůz Oli, skutečný manifest značky Citroën, a společenskou zónu, kde si návštěvníci budou moci posedět a popovídat. Tento modulární prostor bude možné přizpůsobit akcím a setkáním pořádaným na místě.

 

Ve výloze „Le CHËVRONu“ bude vystaven Citroën Ami, další symbol inovace značky, který demokratizoval trh s mikromobilitou, a na fasádě domu upoutá celý soubor vysoce vizuálních grafických prvků.

 

Oslava uvedení vozu ë-C3. „Le CHËVRON“ nabízí nevídaný zážitek a zve tak návštěvníky, aby se zcela ponořili do světa vozu Citroën ë-C3. Prostor je navržen tak, aby odhalil každičký aspekt vozu ë-C3, a zdůrazňuje závazek značky Citroën poskytnout konkrétní řešení výzev spojených s energetickou transformací. Návštěva se stane interaktivním dobrodružstvím, které každému umožní objevit inovace, díky nimž se ë-C3 stává lídrem v oblasti cenově dostupné elektrické mobility.

„Le CHËVRON“ je výzvou, která ukazuje, že mobilita zítřka může být zodpovědná, jednoduchá, stylová a optimistická. Návštěvníci budou moci objevovat ë-C3 prostřednictvím interaktivních obrazovek. Po celou dobu bude zákazníkům k dispozici také poradce, který jim pomůže se s vozem seznámit, probere možnosti financování a v případě potřeby dokončí prodej.

 

Místo pro sdílení, objevování a zážitky. „Le CHËVRON“ bude víc než jen výstavní místo, bude to oblíbený a rušný prostor ke sdílení, který bude odrážet image značky Citroën. Místo, kde je možné objevovat, zjišťovat, sdílet, ochutnávat, smát se, poslouchat, tančit a hrát si. Během jednoho měsíce uspořádá Citroën téměř 40 akcí souvisejících s každodenním životem publika, a to ve spolupráci s mediální skupinou Konbini v případě výstav, tvůrčích dílen, diskusí a kulatých stolů a s agenturou Universal v případě hudebních akcí.

 

 

  • Bude uspořádáno téměř 15 koncertů a DJ párty. Tyto akce, zaměřené na prezentaci mladých talentů, se budou konat ve čtvrtek, pátek a sobotu. Publiku bezpochyby zrychlí tep a nabijí ho emocemi.
  • Každý týden se budou konat stand-up vystoupení, které zdůrazní jednoduchost, spontánnost a dobrou náladu, které lze zažít s vozem Citroën.
  • U kulatých stolů budou probíhat diskuse se zástupci značky Citroën a osobnostmi z oblasti sportu, rozvoje a udržitelné mobility. Tyto inspirativní osobnosti poskytnou nový pohled na společenská témata.
  • Na programu prostoru „Le CHËVRON“ bude i umění a kreativita, budou se zde konat workshopy a přednášky o automobilovém designu či workshopy zaměřené na personalizaci tenisek a graffiti.

Tyto akce jsou přístupné po registraci na následujícím odkazu: https://lechevron-citroen.com

„Le CHËVRON“ bude otevřen od 18. dubna do 17. května každý den v týdnu od 10.30 do 20.30 hodin.

 

 

 

Citroën

Citroën od roku 1919 vytváří automobily, technologie a řešení mobility a reaguje tak na měnící se potřeby společnosti. Pro odvážnou a inovativní značku Citroënu je důležitý klid a pohoda zákazníků, a proto nabízí širokou škálu modelů, od jedinečného Ami, objektu elektrické mobility určeného do města, po hatchbacky, SUV a užitková vozidla, z nichž většina je dostupná v elektrických nebo hybridních verzích.

Citroën, který je průkopníkem v oblasti služeb a pozornosti věnované soukromým i firemním zákazníkům, je zastoupen ve 101 zemích, jeho síť tvoří 6 200 prodejen a servisů po celém světě.

PR