Fotostory Romana Klemma : Osobnosti u Solitude Revivalu 2024.

Postřehy z vydařeného Solitude Revivalu 2024

Na klasické trati mezi Stuttgartem a Leonbergem, která svého času hostila i závody FIM-MS motocyklů a Formule 1, se po roční přestávce konal oblíbený Solitude Revival. Velcí místní výrobci Porsche a Mercedes se nenechali zahanbit a poslali na 11 kilometrový okruh početné výpravy.

Fandové tedy mohli nejen nahlédnout do dějin techniky, ale také promluvit s jezdci a osobnostmi, kteří tyto dějiny do obrovské míry ovlivnili.

Text a foto: Roman Klemm

 

 

 Vždy při dobré náladě: legendární Kurt Ahrens přivezl do Švábska mimo své půvabné ženy Reni i početnou delegaci rodiny a přátel.

 

Dlouhán a prcek: jedničkou ohledně zájmu sběratelů autogramů byl samozřejmě geniální Walter Röhrl. Zde je v rozhovoru s „továrním“ jezdcem Porsche, hercem Richie Müllerem (Stuttgartský Tatort).

 

Mercedes vyslal na Solitude „Mistra DTM“ Bernda Schneidera (vpravo je Marc Lieb).

 

Bývalý vítěz F1 a Le Mans Jochen Mass řídil obrovitý Mercedes SSK.

 

 Vítěz Le Mans Marc Lieb samozřejmě usedl do Porsche.

 

 „Zítra oslavím 88. narozeniny“, vyprávěl téměř 93letému Valentinovi Schäfferovi (napravo, někdejší šéf vývoje motorů Porsche) hrdina Targy Florio, Günter Steckkönig.

 

 Jako za starých časů: Sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug s jeho „chlapci“ Berndem Schneiderem a Karlem Wendlingerem.

 

 Jezdec vytrvalostních závodů a Intersérie Günter Steckkönig podepisuje své někdejší vozy v měřítku 1:43.

 

 Klaus Trella tento Reynard-F3 nasazoval roku 1990 s Michaelem Schumacherem v kokpitu. Dnes s ním jezdí sám.

 

Přijel na Solitude s čerstvými pocity z Le Mans: Vítěz třídy GT, Richard Lietz.

 

 Tešil se z výtisku „Racing Journalu“ s naším společným rozhovorem: ikóna ONS-Sicherheitsstafel, Hans Clausecker

 

 

Frakce Mercedesu narazila na frakci Porsche a bylo o čem povídat: Bernd Schneider, Karl Wendlinger, Richie Müller a Christian Geistdörfer.