Foto Story ISR v GT Open 2024:
Víkend a auto k zahození…
Igor Salaquarda byl a je společně s Antonínem Charouzem prvním velkým průkopníkem české účasti ve velkém mezinárodním sportu. Zatímco se jiní schovávají se špičkovým materiálem v polo-amatérských národních šampionátech, snažil se Salaquerda vždy čelit špičkové zahraniční konkurenci.
Po ukončení jeho aktivit v GT-Masters jeho tým nyní startuje v International GT Open.
Víkend české stáje v Rakousku ovšem byl katastrofou. Jak ze sportovního, tak i z materielního hlediska. Již volné páteční tréninky nasvědčovaly tomu, že Filip Salaquarda a Libor Milota budou patřit přinejlepším jen do středu našlapaného pole 35 vozů GT3. V kvalifikaci zajel Milota na 27. pozici, přijatelných 1,7 sekundy za polemanem Jasonem Pepperem.
Sobotní závod dopadl ještě hůře: když Salaquarda junior od Miloty vůz převzal, tak ho vepředu vlevo poškodil a nedojel. Zevrubný pohled prozradil jen poničený spoiler a světlo – po obnažení a přeměření šasi ovšem technici ISR museli zdrceně rezignovat.
„Hnul se celý rám a auto musí do továrny Audi“.
Hezký bílý vůz Audi R8 GT3 tedy v neděli ani nenastoupil…
Text: Roman Klemm sen. / Foto: Roman Klemm jr.