Škoda v Praze představila zcela nový model Škoda Elroq.

Světová premiéra zcela nového modelu Škoda Elroq: Tiskové materiály a video s highlighty

› Škoda Auto dnes v Praze představila zcela nový model Škoda Elroq
› Fotografie z události jsou dostupné na platformě Škoda Storyboard
› Video s highlighty z akce bude k dispozici na YouTube kanálu společnosti Škoda Auto

 

Škoda Auto dnes v Praze oslavila světovou premiéru zcela nového modelu Škoda Elroq. Akce se zúčastnilo více než 350 zástupců mezinárodních médií, kteří sledovali, jak předseda představenstva společnosti Škoda Auto Klaus Zellmer, členové představenstva Martin Jahn a Johannes Neft a také Oliver Stefani, šéfdesignér Škoda Auto, představují první model, který si osvojuje nový designový jazyk značky Modern Solid.

Kromě tiskové mapy na platformě Škoda Storyboard je na oficiálním YouTube kanálu Škoda Auto k dispozici také video s highlighty z akce.

 

Zleva: Oliver Stefani, Martin Jahn, Johannes Neft, Maren Gräf, Klaus Zellmer, Holger Peters, Andreas Dick a Karsten Schnake na dnešní světové premiéře zcela nového modelu Škoda Elroq v Praze.

Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“;
usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN
v současnosti nabízí zákazníkům 12 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq,
Elroq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq;
v roce 2023 dodala zákazníkům celosvětově více než 866 000 vozů;
je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného
růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek;
jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro
platformu MEB, motory a převodovky;
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
zaměstnává celosvětově přibližně 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.

 

 

PR