Vzrušující design a nejdelší dojezd v rámci modelové řady: Nové Audi Q6
Sportback e-tron
• Skvělý: Zcela elektrický Sportback s emocionálně dynamickým exteriérem a velkorysou
nabídkou vnitřního prostoru
• Hospodárný: Aerodynamicky výhodné tvarové řešení karoserie umožňuje dojezd až 656
kilometrů
• Atraktivní: Základní varianta s 83kWh akumulátorovou baterií rozšiřuje nabídku v rodině zcela
elektrických modelů prémiové střední třídy
Q6 Sportback e-tron* rozšiřuje portfolio elektrických modelů značky Audi o
karosářskou variantu, která je u zákazníků mimořádně oblíbená. Pro značku Audi typický, působivý a ikonický
design modelu Q6 SUV e-tron* doplňuje esence charakteristických prvků verzí Sportback. Designéři vytvořili
ještě progresivnější a sportovnější siluetu, která osloví zákazníky s mimořádným citem pro design. Téměř
dokonalé proporce jsou tak ještě výraznější. Model Q6 Sportback e-tron*, který přebírá silné stránky
platformy PPE (Premium Platform Electric) z hlediska provozních vlastností, sportovních výkonů, dojezdu,
hospodárnosti a nabíjení, je dalším příkladem širokých možností uplatnění této platformy pro prémiové
elektromobily. Díky dynamicky tvarované zádi a jejím přínosům pro aerodynamiku ujede Q6 Sportback etron performance* na jedno nabití až 656 kilometrů, a je tak v této disciplíně mistrem v rámci modelové řady Q6.

Audi představuje na Pařížském autosalonu 2024 světové veřejnosti poprvé model Q6 Sportback e-tron*. „Tento
nový model dokazuje, jak mnohostranná je naše nová generace elektromobilů,“ říká Gernot Döllner, předseda
představenstva společnosti AUDI AG. „Varianta Sportback je dalším krokem v rozšiřování našeho portfolia
elektrických modelů. Audi Q6 Sportback e-tron* kombinuje velké přednosti našich nových elektrických modelů
– hospodárnost, dojezd a sportovní výkony – s emocionálním, funkčním designem originální karosářské verze.“
Dynamicky navržený Sportback spojuje nabídku vnitřního prostoru SUV s elegancí kupé. Sportovně emocionální
elektromobil nabízí zavazadlový prostor o objemu 511 litrů a dalších 64 litrů odkládacího prostoru v přídi. Po
sklopení zadních sedadel vzroste objem zavazadlového prostoru až na 1373 litrů. Dlouhý rozvor náprav, 2899
milimetrů, umožnil vytvořit velkorysý prostor i pro cestující ve druhé řadě sedadel. Q6 Sportback e-tron*
disponuje praktickými odkládacími prostory o celkovém objemu 25 litrů. Praktičnost pro každodenní provoz bez
kompromisů dokládá také nejvyšší přípustná hmotnost přívěsu až 2400 kilogramů u verze Q6 Sportback e-tron
quattro* – u ostatních variant pohonu je to až 2000 kilogramů.
Hned od uvedení elektrického modelu Q6 Sportback na trh bude k dispozici další varianta akumulátorové
baterie s deseti moduly a celkovou kapacitou 83 kWh (využitelná 75,8 kWh), která se bude dodávat také pro
karosářskou verzi SUV. Kromě varianty s pohonem všech kol a modelu S bude možné Q6 Sportback e-tron*
objednávat také ve dvou verzích s pohonem zadních kol. Zákazníci tak budou mít na výběr kompletní portfolio
výkonných elektromotorů z modelové řady Q6 e-tron.

Díky aerodynamicky tvarované karoserii se součinitelem aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,26 (0,28 u
varianty SUV) a velké sadě akumulátorů s celkovou kapacitou 100 kWh (využitelná 94,9 kWh) ujede Q6
Sportback e-tron performance* na jedno nabití až 656 kilometrů. To znamená, že Sportback má v rámci
modelové řady Q6 e-tron nejdelší dojezd. Q6 Sportback e-tron performance* má vnější délku 4771 milimetrů,
vnější šířku 1965 milimetrů (bez vnějších zpětných zrcátek) a s vnější výškou 1665 milimetrů je o 37 mm nižší
než varianta SUV.
Emocionální vnější design umocňuje sportovní charakter
Svažující se střešní linie verze Sportback připomíná první generaci modelu Audi TT Coupé a zvýrazňuje sportovní
charakter Sportbacku. Silueta vozidla je protažena dozadu jako aerodynamická kapka vody. V porovnání s SUV
pozměnil tým designérů celý oblouk střechy od střešního sloupku A. Oproti variantě SUV je Sportback o 37
milimetrů nižší. Elegantní Sportback tak dodává klasickým proporcím SUV ještě více dynamiky. Již stojící Q6
Sportback e-tron* přesvědčí díky tomu svou nepřehlédnutelnou sportovností.
Plocha bočních oken nad působivým tělesem karoserie je mnohem nižší a dynamičtější. Měkce tvarované
plochy se neustále střídají s prolisy a hranami, a vytvářejí tak na karoserii dynamickou hru světla a stínů. Nízké
zadní okno ústí v odtokovou hranu, do níž je integrováno třetí brzdové světlo. Výrazně klenutá linie, která
probíhá od zádě přes zadní svítilny až do zadních dveří, zdůrazňuje horní část široké ramenní části nad podběhy
kol, jež je pro modely quattro charakteristická. Linie zadních bočních oken se za dynamickým zalomením zvedá
vzhůru. Tento malý detail, který je současně rozpoznávacím znakem všech vozů Audi Sportback, je ještě
umocněn ozdobnou lištou se vzhledem hliníku po celém obvodu. Vůz tak vyvolává dojem, že je více předkloněn
dopředu.
Vzpřímenou příď definuje kompletně uzavřená, trojrozměrně tvarovaná maska chladiče Singleframe. Krajní
otvory pro přívod vzduchu mají mřížky v odstínu stříbrná Selenit nebo leskle černá. Vysoko umístěná digitální
světla pro denní svícení propůjčují modelu Q6 Sportback e-tron* výrazný a originální vzhled.
V porovnání s SUV dynamičtěji tvarovaná záď kombinuje sílu se sportovní elegancí. Analogie s modelovou
řadou e-tron GT jsou zjevné. Toto čisté a velkoplošné uspořádání zádě propůjčuje verzi Sportback se souvislým
světelným pásem čistotu a suverenitu, která je pro Audi typická.
Interiér je důsledně přizpůsoben cestujícím
Interiér modelu Audi Q6 Sportback e-tron* je ještě důsledněji než dosud přizpůsoben požadavkům cestujících.
Vlastnosti materiálů byly definovány již ve velmi rané fázi procesu vývoje vnitřního designu. V kombinaci
s panoramatickým displejem Audi MMI a displejem MMI pro spolujezdce vpředu tak vzniklo vizuálně jasně
koncipované digitální pódium. V interiéru plném kontrastů jsou různé prvky záměrně umístěny v popředí nebo
pozadí. Výsledné trojrozměrné prostorové uspořádání je tvarově a ergonomicky přizpůsobeno cestujícím.
Interiéru vládne mimořádně útulná atmosféra. Dynamické interakční světlo nabízí velký počet komunikačních
funkcí, a podporuje tak interakci vozidla s cestujícími. Decentní ozdobné obložení se táhne od dveří přes celou
přístrojovou desku až ke středové konzole, a vytváří pocit homogenního, obklopujícího prostoru.
Barvy a velmi kvalitní materiály decentního ozdobného obložení, například tkanina Argument nebo tkanina
z mikrovlákna Dinamica, které jsou zčásti vyráběny z recyklátů, jsou použity také na sedadlech. Ve variantě
S line nachází u decentního ozdobného obložení uplatnění tkanina Elastic Melange, která je vyráběna
z recyklovaných vláken. Čalounění stropu, střešních sloupků a slunečních clon je zhotoveno z tkaniny Draft,
která je rovněž tvořena ze 100 procent z recyklovaného polyesteru. Audi sází na udržitelnost také u ozdobného
obložení – technická tkanina v barvě antracitu, kterou si mohou pro ozdobné prvky zvolit zákazníci u varianty
S line a modelu S, je vyráběna z recyklovaného materiálu. Jako alternativa je na výběr přírodní březové dřevo se
vzorem linear v kamenně šedém odstínu. Proces výroby dřevěného ozdobného obložení byl optimalizován tak,
že vzniká méně odřezků.
Kompletní portfolio variant pohonů a akumulátorových baterií již od uvedení na trh
Pro Q6 Sportback e-tron* jsou k dispozici dvě velikosti akumulátorové baterie a dvě varianty pohonu. Již
základní varianta elektrického Sportbacku s vysokonapěťovou sadou akumulátorů o kapacitě 83 kWh
(využitelná 75,8 kWh) poskytuje suverénní jízdní výkony. Q6 Sportback e-tron s pohonem zadních kol
(kombinovaná spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 17,7–15,6; kombinované emise CO2 v g/km: 0;
emisní třída (CO2): A) dosahuje nejvyššího výkonu 185 kW (252 k) a v režimu Launch Control dokáže zrychlit z 0
na 100 km/h za 7,0 sekundy. Elektromotor verze Audi Q6 Sportback e-tron performance (kombinovaná
spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 18,3–16,1; kombinované emise CO2 v g/km: 0; emisní třída (CO2): A)
je napájen ze 100kWh sady akumulátorů (využitelná kapacita 94,9 kWh) a na zadní kola dokáže přenášet výkon
až 225 kW (306 k). Ke sprintu z 0 na 100 km/h v režimu Launch Control potřebuje 6,6 sekundy. Q6 Sportback etron quattro (kombinovaná spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 18,9–16,6; kombinované emise CO2
v g/km: 0; emisní třída (CO2): A) nabízí celkový nejvyšší výkon 285 kW (387 k) a klasický sprint zvládne za 5,9
sekundy. Nejvýkonnější verze, SQ6 Sportback e-tron (kombinovaná spotřeba elektrické energie v kWh/100 km:
18,0–17,2; kombinované emise CO2 v g/km: 0; emisní třída (CO2): A), disponuje nejvyšším celkovým výkonem
dvou elektromotorů na přední a zadní nápravě 360 kW (489 k) a v režimu Launch Control zrychlí na 100 km/h
za 4,3 sekundy.
Audi Q6 Sportback e-tron performance* s pohonem zadních kol a velkou sadou akumulátorů dokáže ujet na
jedno nabití vzdálenost až 656 kilometrů. S akumulátorovou baterií o kapacitě 83 kWh je možný dojezd až 545
kilometrů. Verze s pohonem všech kol ujede až 636 kilometrů a modelu SQ6 Sportback e-tron*, rovněž
s pohonem všech kol, vystačí zásoba elektrické energie až na 607 kilometrů. U všech variant modelu Q6
Sportback je nejvyšší rychlost elektronicky omezena na 210 km/h. U modelu SQ6 Sportback e-tron
(kombinovaná spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 18,0–17,2; kombinované emise CO2 v g/km: 0;
emisní třída (CO2): A) končí dynamická akcelerace až při 230 km/h.
Důmyslný systém řízení provozní teploty vysokonapěťové sady akumulátorů umožňuje spolu s 800V elektrickou
sítí vynikající nabíjecí výkony. Modelu Audi Q6 Sportback e-tron performance* stačí na rychlonabíjecím stojanu
s maximálním nabíjecím výkonem až 270 kW za ideálních podmínek pouhých deset minut k prodloužení
dojezdu až o 265 kilometrů. K nabití vysokonapěťové sady akumulátorů z 10 na 80 procent postačuje 22 minut.
Model S může být rovněž nabíjen výkonem až 270 kW, zatímco varianty s pohonem zadních kol lze
z rychlonabíjecích stojanů nabíjet výkonem až 260 kW (se 100kWh akumulátorovou baterií), resp. až 225 kW (s
83kWh sadou akumulátorů).
Jízdní dynamika, která ladí se sportovním charakterem verze Sportback
Progresivní a sportovní design modelu Q6 Sportback e-tron* skvěle doplňují jeho dynamické jízdní vlastnosti.
Značka Audi z velké části nově vyvinula systémy a komponenty, které jsou součástí podvozku pro modelovou
řadu Q6 e-tron. Jízdní dynamiku elektrického Sportbacku zásadním způsobem ovlivňuje nově zkonstruovaná
přední náprava. Stejně jako u SUV jsou i u verze Sportback umístěna vodicí ramena ve směru jízdy před
nosnými rameny. Vylepšená kinematika nápravy zajišťuje výrazně vyšší úroveň jízdní dynamiky a současně
vylepšuje reakce vozu na vjezdu do zatáčky. K tomu přispívá i pevné přišroubování systému řízení
k pomocnému rámu. Jízda vozu je tak výrazně agilnější. Konstrukce řízení a jeho elektronické ovládání
prostřednictvím nového softwarového modulu ve spojení s novou přední nápravou poskytuje řidiči vždy jasnou
zpětnou vazbu o aktuální jízdní situaci a stavu vozovky, což podporuje agilitu Sportbacku. Jízdní dynamiku
modelu Q6 Sportback e-tron* vylepšuje také větší důraz na pohon zadní nápravy u pohonu všech kol, který
pracuje s celkově velmi variabilním rozdělováním točivého momentu. Různé výkonové charakteristiky
elektromotorů na přední a zadní nápravě varianty s pohonem všech kol umožňují i při maximálním zatížení
přenášet větší točivý moment na zadní nápravu.
Audi Q6 Sportback e-tron* se vyznačuje mimořádnou jízdní stabilitou, k níž přispívá mimo jiné nový systém
pasivních tlumičů FSD (Frequency Selective Damping). V určitých jízdních situacích, například při jízdě na dlažbě,
je zapotřebí intenzivnější tlumení, aby bylo možné nabídnout větší jízdní komfort. Při dynamické jízdě se systém
patřičně přizpůsobuje, aby byly pohyby karoserie pod kontrolou.
Adaptive air suspension – vzduchové odpružení s elektronicky řízenými tlumiči – vyrovnává zatížení vozu
s cílem zachovat stálou světlou výšku u různě naloženého vozu.
Pět hvězd v testech Euro NCAP a „nejlepší ve své třídě“ v kategorii bezpečnost dětí
Modelová řada Audi Q6 e-tron získala od renomované evropské organizace na ochranu spotřebitelů Euro NCAP
(European New Car Assessment Programme) nejvyšší hodnocení „pět hvězd“. Model Q6 e-tron byl hodnocen v
kategoriích „ochrana dospělých cestujících“, „bezpečnost dětí“, „ochrana nechráněných účastníků silničního
provozu“ a „sériově nabízené asistenční systémy“ a ve všech testovaných kategoriích dosáhl vynikajících
výsledků. Za „ochranu dospělých cestujících“ bylo uděleno hodnocení 91 procent, což je téměř maximální
možný počet bodů. Audi Q6 e-tron tak nabízí optimální ochranu. Poprvé u modelu Audi byly hodnoceny funkce,
které přicházejí ke slovu po dopravní nehodě (mj. technické údaje pro záchranáře a funkce nouzového volání eCall), přičemž Audi Q6 e-tron dosáhlo výborného výsledku. Modelová řada Audi Q6 e-tron je s hodnocením 92
procent v kategorii bezpečnosti dětí v současnosti „nejlepší ve své třídě“ ze všech vozidel testovaných v letech
2023 a 2024. K tomu přispívají také vlastnosti, které přesahují požadavky legislativy a organizací na ochranu
spotřebitelů. Q6 e-tron tak jako jeden z mála modelů v tomto automobilovém segmentu disponuje třemi
sedadly pro umístění „dětské sedačky i-Size“ – dvěma krajními sedadly vzadu a sedadlem spolujezdce vpředu.
Evropský bezpečnostní standard pro dětské sedačky „i-Size“ byl zaveden v roce 2013 a zajišťuje neomezenou
kompatibilitu mezi dětskou sedačkou a vozidlem. Sedadlo spolujezdce vpředu je v modelu Q6 e-tron vybaveno
automatickou deaktivací čelního airbagu spolujezdce po montáži dětské sedačky proti směru jízdy. Vůz tedy doslova „myslí“ za uživatele. Zádržné systémy byly znovu vylepšeny pro použití s dětskými sedačkami a nabízejí
optimální ochranu dětem všech velikostí.
Nejmodernější osvětlovací technika
Aktivní digitální světelný design charakterizuje jedinečnou podobu designu a estetiky, jakou dokáže nabídnout
pouze značka Audi. V případě druhé generace digitálních zadních svítilen OLED vytváří pomocí speciálně
vyvinutého algoritmu každých deset milisekund nový světelný obraz šest panelů OLED s celkem 360 segmenty.
Osvětlení tak působí živým a inteligentním dojmem. Na přídi vzniká aktivní digitální světelný design souhrou
algoritmu s dvanácti variabilně rozsvěcovanými segmenty. Na zádi jsou k tomuto účelu využívány všechny
digitální segmenty OLED. Jednotlivé světelné segmenty jsou přitom cíleně ovládány tak, aby byla celková
intenzita světla neměnná.

Druhá generace inovativní digitální technologie OLED dodává novým modelům Audi nejen charakteristický
vzhled, ale také mnohonásobně rozšiřuje funkční rozsah. To navíc prospívá i bezpečnosti silničního provozu, jak
působivě dokazuje komunikační světlo digitálních zadních svítilen OLED 2.0, které upozorňuje ostatní účastníky
silničního provozu na úseky s dopravní nehodou nebo porouchaným vozidlem. Komunikační světlo navíc kromě
běžného vzhledu koncových světel v digitálních zadních svítilnách OLED v kritických jízdních nebo dopravních
situacích prediktivně zobrazuje specifický statický charakteristický design koncových světel s integrovaným
výstražným symbolem.
Nová měřítka stanovuje také individualizace modelu Audi Q6 Sportback e-tron*. Řidiči si mohou svůj Sportback
sami individualizovat až osmi digitálními světelnými designy (v závislosti na výbavě) nově uspořádaných světel
pro denní svícení ve světlometech Matrix LED a digitálních zadních svítilnách OLED 2.0. Nastavení lze měnit
prostřednictvím MMI a aplikace myAudi App.
Digitální pódium: nový koncept zobrazování a ovládání
Stejně jako sesterský model SUV a modelové řady A6 e-tron, A5 a Q5 používá Q6 Sportback e-tron* nový
koncept zobrazování a ovládání. Tzv. digitální pódium tvořené panoramatickým displejem Audi MMI a
displejem MMI pro spolujezdce nad decentním pásem ozdobného obložení je nepřehlédnutelnou dominantou
interiéru. Panoramatický displej Audi MMI má štíhlý, zakřivený design, z přístrojové desky vyčnívá volně do
prostoru a používá technologii OLED. Jeho součástí je digitální panel sdružených přístrojů Audi virtual cockpit
s úhlopříčkou 11,9 palce a dotykový displej MMI s úhlopříčkou 14,5 palce. Digitální pódium je doplněno 10,9“
displejem MMI pro spolujezdce vpředu, který je dodáván na přání a disponuje aktivním režimem pro ochranu
soukromí.
Audi činí velký krok ve vývoji zobrazovací technologie na přání dodávaným head-up displejem s rozšířenou
realitou. Displej promítá velkou zobrazovací plochu čelním oknem před řidiče, který na ní může sledovat
důležité informace, jakými jsou například rychlost jízdy, dopravní značky nebo asistenční a navigační symboly.
Zobrazovací plocha je skloněná dopředu, což umocňuje dojem rozšířené reality. Tomu se přizpůsobuje i
zaostření lidského oka. Tímto postupem a velkou virtuální vzdáleností obrazu vzniká dojem, že se zobrazované
prvky vznášejí ve vzdálenosti až 200 metrů před vozem. Virtuální obsahy jsou tak dokonale integrovány do
reality. Z perspektivy řidiče odpovídá zorné pole pro obsahy rozšířené reality úhlopříčce přibližně 88 palců.
Audi
MediaInfo
*Souhrnný přehled hodnot spotřeby elektrické energie a emisí všech uvedených a na německém trhu nabízených
modelů naleznete na konci této tiskové zprávy.
6/7
Značka Audi navíc výrazně rozšířila hlasové ovládání. Audi assistant je hlasový asistent značky Audi, který se
dokáže samostatně učit. Jeho prostřednictvím lze ovládat velký počet funkcí vozidla. Digitální asistent
podporovaný umělou inteligencí se vyznačuje hlubokou integrací do vozidla a poprvé je digitálně zobrazován
prostřednictvím avatara. Nový hlasový asistent rozpoznává více než 800 hlasových povelů. Audi assistant byl
rozšířen o funkci chatbotu ChatGPT. Audi assistant přitom automaticky rozpozná, zda má aktivovat funkci
vozidla, vyhledat cíl nebo například poskytnout předpověď počasí. Systém značky Audi předává dotazy
uživatelů chatbotu ChatGPT pouze v případě, že sám nedokáže odpovědět na dotazy týkající se všeobecných
znalostí. Řidiči a spolucestující si mohou užívat perfektní ovládání, protože do systému Audi assistant jsou
integrovány veškeré funkce. ChatGPT přitom nikdy nezíská přístup k datům vozidla. Dotazy a odpovědi jsou
smazány v souladu s legislativou pro ochranu dat.
To umožní služba Cerence Chat Pro softwarového specialisty Cerence, která používá velký počet zdrojů včetně
chatbotu ChatGPT.*
Nový informační a zábavní systém poprvé používá operační systém Android Automotive OS, který zahrnuje
aktuální služby Audi connect a zdokonalený plánovač tras e-tron.
Známé aplikace, například Youtube, jsou dostupné prostřednictvím obchodu s aplikacemi od nezávislých
poskytovatelů, který je začleněn přímo do MMI. K jeho použití není zapotřebí žádný chytrý telefon. Průběžně
přidávané nové aplikace zajistí maximální digitální funkčnost modelu Q6 Sportback e-tron*.
Zdrojem skvělého 3D zvuku je prémiový audiosystém Bang & Olufsen. Jeho srdcem je mimořádně hospodárný
zesilovač, který napájí výkonem 830 W soustavu 20 reproduktorů. Čtyři z nich jsou integrovány do opěrek hlavy
předních sedadel, což umožňuje poprvé v automobilu značky Audi vytvářet tzv. zvukové zóny.
Uvedení na trh a ceny
Q6 Sportback e-tron* a SQ6 Sportback e-tron* jsou vyráběny s neutrální bilancí emisí CO2
1
v hlavním závodě
Ingolstadt. Zákazníci budou moci tyto modely objednávat od přelomu let 2024/2025. České ceny a výbavy
budou oznámeny v průběhu nadcházejících týdnů.
– Konec –
* Funkce ChatGPT jsou aktuálně podporovány pouze v anglickém a německém jazyce.
1 Audi pod pojmem neutrální bilance emisí CO2 rozumí stav, při němž jsou po vyčerpání všech možných opatření pro minimalizaci emisí CO2
vytvářených produkty nebo činnostmi společnosti Audi zbývající a/nebo v rámci dodavatelských řetězců, výroby a recyklace vozidel Audi
aktuálně nevyhnutelné emise CO2 alespoň množstevně kompenzovány prostřednictvím dobrovolných a globálně realizovaných
kompenzačních projektů. Přitom nejsou zohledňovány emise CO2 vznikající ve fázi používání vozidla, to znamená od předání vozidla
zákazníkovi.
Skupina Audi je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém a luxusním segmentu. Značky Audi,
Lamborghini, Bentley a Ducati vyrábějí automobily a motocykly v 21 výrobních závodech ve 12 zemích. Audi a její partneři
působí globálně na více než 100 trzích.
Skupina Audi dodala v roce 2023 zákazníkům 1,9 milionu automobilů značky Audi, 13 560 luxusních vozů značky Bentley,
10 112 sportovních vozů značky Lamborghini a 58 224 motocyklů značky Ducati. V obchodním roce 2023 dosáhla skupina
Audi provozního zisku 6,3 miliardy EUR při tržbách 69,9 miliardy EUR. V roce 2023 pracovalo pro skupinu Audi na celém světě
v celoročním průměru více než 87 000 zaměstnanců, z toho 53 000 ve společnosti AUDI AG v Německu. Skupina s atraktivními
značkami a velkým počtem nových modelů důsledně pokračuje v přerodu na poskytovatele trvale udržitelné, kompletně
síťově propojené prémiové mobility.
Dovozcem prémiových automobilů Audi na český trh je společnost Porsche Česká republika, součást skupiny podniků Porsche
Holding Salzburg a největší importér automobilů do České republiky. Audi nabízí v České republice všechny své modely od 1.
dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky při nájezdu do 120 000 km v rámci standardní výbavy vozu.
Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. Na českém trhu
zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje
prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do
nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.
Hodnoty spotřeby elektrické energie a emisí výše uvedených modelů:
Audi Q6 Sportback e-tron quattro
Kombinovaná spotřeba paliva v kWh/100 km: 18,9–16,6 (WLTP);
kombinované emise CO2 v g/km: 0 (0); emisní třída (CO2): A
Audi SQ6 Sportback e-tron
Kombinovaná spotřeba paliva v kWh/100 km: 18,0–17,2 (WLTP);
kombinované emise CO2 v g/km: 0 (0); emisní třída (CO2): A
Audi Q6 Sportback e-tron performance
Kombinovaná spotřeba paliva v kWh/100 km: 18,3–16,1 (WLTP);
kombinované emise CO2 v g/km: 0 (0); emisní třída (CO2): A
Audi Q6 Sportback (185 kW)
Kombinovaná spotřeba paliva v kWh/100 km: 17,7–15,6 (WLTP);
kombinované emise CO2 v g/km: 0 (0); emisní třída (CO2): A
Audi Q6 SUV e-tron quattro
Kombinovaná spotřeba paliva v kWh/100 km: 19,6–17,0 (WLTP);
kombinované emise CO2 v g/km: 0 (0); emisní třída (CO2): A
Audi SQ6 SUV e-tron
Kombinovaná spotřeba paliva v kWh/100 km: 18,4–17,5 (WLTP);
kombinované emise CO2 v g/km: 0 (0); emisní třída (CO2): A
Audi Q6 SUV e-tron performance
Kombinovaná spotřeba paliva v kWh/100 km: 19,1–16,5 (WLTP);
kombinované emise CO2 v g/km: 0 (0); emisní třída (CO2): A
Audi Q6 SUV e-tron
Kombinovaná spotřeba paliva v kWh/100 km: 19,6–16,5 (WLTP);
kombinované emise CO2 v g/km: 0 (0); emisní třída (CO2): A
PR