ŠA podporuje mobilitu sociálních služeb v regionu.

Škoda Auto podporuje mobilitu sociálních služeb
na Rychnovsku a Vrchlabsku 14 novými vozy

› Automobily Škoda pomohou pracovníkům sociálních služeb při dopravě za klienty
i ve vzdálených oblastech
› Společnost Škoda Auto poskytuje vozy institucím sociální péče každý rok, a to již od
roku 2018
› Podpora sociální oblasti je důležitou součástí společenské odpovědnosti automobilky
Škoda Auto

Škoda Auto předala poskytovatelům sociální péče v okolí
závodů Vrchlabí a Kvasiny celkem 14 nových vozů Škoda. Automobily pomohou zlepšit
dostupnost sociálních služeb i v hůře přístupných oblastech regionů a zajistí přepravu
terénních pracovníků za klienty, ale i dopravu osob na lékařské prohlídky a další
nezbytnou pomoc. Obdarované organizace se věnují péči o zdravotně a mentálně
znevýhodněné spoluobčany, seniory či těžce nemocné lidi. Automobilka předala 9 vozů
Škoda Octavia organizacím působícím na Rychnovsku a 5 vozů Škoda Octavia Combi
institucím z Vrchlabska. Automobilka tímto způsobem podporuje poskytovatele
sociálních služeb již sedmým rokem.

Na Rychnovsku bude sloužit 9 nových modelů Škoda Octavia
Mezi podpořené instituce na Rychnovsku patří Pečovatelská služba města Dobrušky,
Pečovatelská služba města Kostelec nad Orlicí, Pečovatelská služba Vamberk, Pečovatelská
služba Rokytnice v Orlických horách, Ústav sociální péče pro mládež Kvasiny, Pečovatelská
služba obce Kvasiny, Domov Dědina v Opočně, Péče o duševní zdraví Rychnov nad Kněžnou a
ÚSP Domečky Rychnov nad Kněžnou.

 

Předání vozů Škoda Octavia pro potřeby sociálních služeb, které proběhlo 4. října ve Vrchlabí.

Vedle pomoci institucím sociální péče se automobilka v regionu zaměřuje i na podporu
zdravotnických zařízení.

Ve Vrchlabí a okolí pomůže 5 nových vozů Škoda Octavia Combi
Ve Vrchlabí předala k užívání automobilka 5 vozů zástupcům místního domova pro seniory,
Domácího hospice Duha, Pečovatelské služby města Vrchlabí, Dětského centra Jilemnice a
Charity Jilemnice. Organizacím budou sloužit modely Škoda Octavia Combi, které nabízejí
dostatek prostoru a pohodlí i pro klienty s pohybovým omezením či zdravotními pomůckami.
Automobilka na Vrchlabsku také zlepšuje mobilitu organizací prostřednictvím elektrokol nebo
se věnuje aktivizaci seniorů pomocí moderních technologií.

Využití vozů Škoda: doprava pracovníků ke klientům i seniorů k lékaři
Osobní automobil je pro všechny organizace nezbytnou součástí poskytování terénní péče.
Řada klientů je zcela imobilních a jejich zdravotní stav vyžaduje pravidelné návštěvy sociálních
pracovníků. Vozy Škoda slouží k dopravě k lékaři, zajištění nákupů a v některých případech
i k přepravě seniorů, kteří by jinak neměli možnost individuální dopravy. Další využití je pro
dopravu personálu například na školení.

Škoda Octavia je dlouhodobě nejprodávanější model značky a od letošního roku se vyrábí i
v kvasinském závodě.
Široký záběr společenské odpovědnosti automobilky Škoda Auto
Automobilka se v rámci společenské odpovědnosti významně zaměřuje rovněž na podporu
vzdělávání, kultury a dopravní bezpečnosti, ochranu životního prostředí a přispívá na rozvoj
komunitních činností. V letošním roce například uspořádala v tradiční akci Ukliďme Česko
a do všech třech regionů zavítala oblíbená mobilní laboratoř Škoda EDU.Lab, kterou navštívili
žáci místních základních a středních škol.

Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“;
usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě;
efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN;
v současnosti nabízí zákazníkům 12 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq,
Elroq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq;
v roce 2023 dodala zákazníkům celosvětově více než 866 000 vozů;
je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;
je součástí Brand Group CORE, organizační fúze objemových značek koncernu Volkswagen, jejímž cílem je dosažení společného
růstu a významné zvýšení celkové efektivity všech pěti objemových značek;
jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro
platformu MEB, motory a převodovky;
provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím
koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem;
zaměstnává celosvětově přibližně 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.

PR