PEUGEOT, YELLOWKORNER a jejich fotografické výpravy s cílem zachytit „Allure“
Heslem značky Peugeot je: „S Allure je svět krásnější“, a proto si vybrala jako prostor pro své vyjádření výtvarné umění. Ve spolupráci s francouzskou galerií umělecké fotografie YELLOWKORNER dostalo pět umělců za úkol znázornit „Allure“. Každý z nich k tomu, aby zachytil ve svých fotografiích vyjádření pojmu Allure, zvolil vlastní místo a interpretaci tématu, a následně představil „Allure“ v rámci svého vlastního kreativního světa.
Výsledkem je sbírka jedinečných fotografií, které doprovází série krátkých dokumentů o vzniku záběrů.
Proměna „ALLURE“ v umělecké dílo
Fotografové Teresa Freitas, Mister Fifou, Laurent Baheux, Oliviero Toscani a Laurence Laborie vyjádřili ve svých fotografiích „Allure“. Každý ze svého úhlu pohledu. Vznikla tak jedinečná umělecká díla.

Teresa Freitas – The Atlas of Colours
Foceno v Maroku
Pro Teresu jsou barvy zdrojem vizuálního potěšení. Se svým vozem Peugeot 208 se vydala na snovou výpravu do Maroka, aby prozkoumala jemné vyjádření barev, které ji fascinují. Výsledkem jsou fotografie květin v pastelových tónech, věrné jejímu poetickému vidění světa.

Laurent Baheux – Into the Kenyan wild
Foceno v Keni
Laurent se vydal se svým vozem Peugeot Landtrek do říše zvířat, aby zachytil syrovou, přírodní sílu „Allure“. Jeho dílo okouzluje silou, krásou a vznešeností krále savany – lva.

Mister Fifou – Looking for Pride
Foceno v Montreuil, Francie
Mister Fifou byl přes dvacet let uměleckým ředitelem mnoha slavných rapperů a podílel se na více než 800 obalech alb. Zkoumá městskou kulturu ve svém voze Peugeot 408 a prostřednictvím záměrně netradičních snímků nabízí své jedinečné a elektrizující ztvárnění „Allure“ s důrazem na sílu a hrdost.

Oliviero Toscani – Pure Tuscany
Foceno v Toskánsku, Itálie
Oliviero se ve svém voze Peugeot 408 rozhodl prozkoumat údolí Val d’Orcia v Toskánsku – region, který je blízký jeho srdci. Věří, že půvab krajiny může být zcela vytvořen člověkem. Jeho fotografie nás přenášejí do světa, kde se lidské zásahy harmonicky prolínají s přírodním prostředím a vytvářejí něco jedinečného.
Laurence Laborie – Woman to woman
Foceno na Lanzarote, Španělsko
Laurence, uznávaná módní fotografka, si pro svou výpravu vybrala Lanzarote. Prostřednictvím okouzlující cesty za volantem vozu Peugeot 308 zachycuje ženský půvab. Magnetická, tajemná, charismatická a moderní modelka v jejích očích dokonale ztělesňuje Allure.

Oslava „ALLURE“ po celém světě
Spolupráce PEUGEOT x YELLOWKORNER se neomezuje pouze na online publikování fotografií a dokumentů. Značky spojily své síly a uspořádaly velké výstavy v galeriích YELLOWKORNER po celé Evropě. Dne 11. října se uskuteční soukromá vernisáž v pařížské galerii La Hune.
Přítomno bude všech pět umělců, kteří se na projektu podíleli, a dále klíčoví představitelé obou společností jako Linda Jackson (generální ředitelka společnosti PEUGEOT), Phil York (marketingový ředitel společnosti PEUGEOT), Alexandre De Metz (spoluzakladatel společnosti YELLOWKORNER), Sylvain Potemski (generální ředitel společnosti YELLOWKORNER), Alexis Despature (předseda správní rady společnosti YELLOWKORNER) a vybraní hosté.
Díla budou vystavena také v showroomech koncesionářů Peugeot. Fotografie budou k dispozici k prodeji na webových stránkách společnosti YELLOWKORNER.
Video ZDE: https://www.youtube.com/playlist?list=PLQEJPn-PoRCXKfFsT4_pms21yT40T8pBU
Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost.
Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.