PEUGEOT INCEPTION CONCEPT
Světová premiéra na veletrhu Consumer Electronics Show (CES) 2023 v Las Vegas.
Rok 2023 bude pro značku Peugeot elektrický a začne hned ve čtvrtek 5. ledna 2023 světovou premiérou koncepčního vozu „Peugeot Inception Concept“ na veletrhu Consumer Electronics Show (CES) v Las Vegas v USA. CES je největší světový veletrh věnovaný novým technologiím a inovacím.
Na pařížském autosalonu v říjnu 2022 značka Peugeot oznámila, že v blízké budoucnosti odhalí svůj nejnovější koncepční vůz Peugeot Inception Concept. Ten ukáže, jak značka využívá výhod vlastních elektrických platforem nové generace „BEV-by-design“ k novému pojetí celého automobilového zážitku.
Peugeot s konceptem Inception kompletně přepracovává vnitřní prostor, nově interpretuje pohyby rukou při řízení v nové generaci kabiny Peugeot i-Cockpit a vytváří nové digitální a fyzické zážitky.
Peugeot Inception Concept přinese změny i do designu značky a zároveň posílí její nejtypičtější rysy – postoj šelmy a světelný podpis se třemi drápy.
Peugeot Inception Concept, který osobitým způsobem představuje optimistickou vizi automobilové budoucnosti, ztělesňuje základní hodnoty značky – Allure, Emotion a Excellence. Peugeot Inception Concept znamená začátek nové éry. Je předzvěstí nové generace modelů a naznačuje, jaké vlastnosti a technologie najdou zákazníci ve svých budoucích vozech Peugeot.
Odhalení proběhne ve čtvrtek 5. ledna 2023 v přímém přenosu na veletrhu CES, a to od 23:00 SEČ. V pátek 6. ledna v 9:00 SEČ bude následovat digitální prezentace konceptu i budoucnosti značky v rámci akce „Peugeot Brand Forward“.
Poté proběhnou on-line diskuze s médii za účasti Lindy Jackson, generální ředitelky značky Peugeot, šéfdesignéra Matthiase Hossanna, produktového ředitele Jérôma Micherona, a ředitele marketingu a komunikace Phila Yorka.
Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost.
Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.