Křišťálové poháry pro nejužitečnějšího hokejistu MS vytváří Škoda Design.

Tým Škoda Design navrhl trofej pro nejužitečnějšího hráče Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2023
› Po včerejším finálovém zápase ve finském Tampere byl vyhlášen i nejužitečnější hráč celého šampionátu – stal se jím lotyšský brankář Artūrs Šilovs
› Škoda Auto jako oficiální hlavní sponzor mistrovství světa IIHF v ledním hokeji byla opět nepřehlédnutelná v arénách a jejich okolí a událost využila k představení nové firemní identity
› Od roku 2018 vytváří křišťálové poháry pro nejužitečnějšího hokejistu tým Škoda Design

Včerejším vítězstvím týmu Kanady nad výběrem Německa v poměru 5:2 se ve finském Tampere uzavřelo letošní Mistrovství světa v ledním hokeji pořádané Mezinárodní federací ledního hokeje (IIHF). Finále sledovalo v hale ve finském Tampere 10 470 fanoušků. V rámci slavnostního ceremoniálu předal Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing, trofej pro nejužitečnějšího hráče šampionátu lotyšskému brankáři Artūrsovi Šilovsovi.

Pohár z českého křišťálu byl i tentokrát vytvořen týmem Škoda Design.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing, říká: „Lední hokej a značka Škoda – toto spojení skvěle funguje už více než tři desetiletí. I proto jsme i letos s nadšením podpořili Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji jako oficiální hlavní sponzor. A opět jsme si obzvláště užili blízký kontakt s fanoušky přímo ve sportovních halách.

Velmi nás těší, že si všichni příznivci hokeje užili napínavé momenty v samém centru dění – zcela v souladu s naším mottem Let’s explore.“

 

 

Trofej pro nejužitečnějšího hráče z pravého českého křišťálu Během včerejšího finálového zápasu zvítězila reprezentace Kanady nad týmem Německa poměrem 5:2, a tím se uzavřel letošní ročník Mistrovství světa v ledním hokeji, který se konal ve dnech 12. až 28. května ve finském Tampere a lotyšské Rize. Český výběr skončil na osmé pozici.

Cenu pro nejužitečnějšího hráče šampionátu převzal během závěrečného slavnostního
ceremoniálu lotyšský brankář Artūrs Šilovs z rukou Martina Jahna, člena představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing.

Design a povrchovou úpravu trofeje s vybroušenými konturami, které připomínají rýhy po bruslích na ledě, navrhl Peter Olah, vedoucí interiérového designu ve společnosti Škoda Auto. Pohár měří na výšku 35 cm, na šířku 22 cm a váží 5 kg. Při výrobě se dosáhlo požadovaného tvaru nejprve tradičním vyfouknutím a poté došlo na náročnou a jemnou práci s využitím přesného broušení.

Výsledné dílo spojuje harmonické proporce a výrazné linie, typické také pro současné modely značky Škoda, s dynamikou ledního hokeje. Sklářství má v českých zemích velmi dlouhou tradici sahající do středověku a je založeno na řemeslném umu, zkušenostech a předávání znalostí mezi skláři.

Díky tomu zde vznikají jedinečné výrobky s využitím nových postupů a technologií a český křišťál je pojmem po celém světě. Partnerství prodlouženo na další čtyři roky, nová firemní identita v halách Škoda Auto podporuje Mistrovství světa v ledním hokeji od roku 1992, nejprve jako partner pro mobilitu a o rok později také jako oficiální hlavní sponzor. Loni v létě bylo toto spojení prodlouženo minimálně o další čtyři roky.

Automobilka i letos poskytla pořadatelům turnaje pro zajištění přepravních potřeb 45 převážně elektrických vozidel nesoucích nová loga Škoda a emblémy šampionátu. Návštěvníci utkání si také mohli prohlédnout různé modely vystavené v halách. Během celé akce česká automobilka v arénách i jejich okolí rovněž prezentovala
svou novou identitu, včetně zcela přepracovaného loga a textového označení.

Další zážitky ve virtuálním světě Škodaverse a s aplikací IIHF 2023 powered by Škoda Fanoušci měli letos možnost dostat se ještě blíže k dění na šampionátu, a to díky trojrozměrnému virtuálnímu světu Škodaverse. Pod heslem „Explore the Action“ zde mohli vyzkoušet řadu zábavních funkcí: počítačové hry, interakce s ostatními fanoušky pomocí avatarů Škoda s řadou vlastních úprav vzhledu, galerii tokenů NFT a mnoho dalšího.

Stejně jako v předchozích letech podpořila Škoda aplikaci Mezinárodní federace ledního hokeje, která umožnila hokejovým nadšencům přístup k nejdůležitějším informacím o turnaji, jako jsou skóre a statistiky týmů či hráčů, a také aktuální upozornění na vstřelené branky. 

 

Škoda Design autorem trofeje pro nejužitečnějšího hráče Mistrovství světa v ledním hokeji 2023 Po finálovém utkání v Tampere byl nejužitečnějším hráčem vyhlášen lotyšský brankář Artūrs Šilovs Působivou trofej z křišťálu předal Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing.

 

Škoda Auto
se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“; usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem
zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě; směřuje na pozici nejúspěšnější evropské automobilky na důležitých růstových trzích jako je Indie a severní Afrika; v současnosti nabízí zákazníkům 12 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Rapid, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq iV, Enyaq Coupé iV, Slavia a Kushaq; v roce 2022 dodala zákazníkům celosvětově více než 731 000 vozů; je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců; v koncernovém svazku samostatně vyvíjí a vyrábí vedle vozů také komponenty jako bateriové systémy pro platformu MEB, motory
a převodovky; provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem; zaměstnává celosvětově více než 40 000 pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích.