Veřejnost vybrala motivy kamufláže pro nový Peugeot 3008.

Konec hlasování: V akci #CAMOCATCH bylo zvoleno 6 motivů

Peugeot ve své nejnovější komunikační kampani vyzval širokou veřejnost, aby vybrala motivy kamufláže, které bude nový Peugeot 3008 používat během závěrečného testování na evropských silnicích. Výsledek: mimořádný úspěch na sociálních sítích značky a 6 zvolených návrhů kamufláží.

 V květnu se na sociálních sítích značky objevilo deset inovativních efektních maskovacích vzorů, které vytvořili designéři značky Peugeot. Tyto kamuflážní motivy mají za úkol skrýt tvary nového vozu Peugeot 3008 a zároveň vzbudit emoce díky inspirativnímu a optimistickému přístupu.

 Fanoušci značky byli velmi aktivní, na sociálních sítích značky Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn se sešly tisíce příspěvků.

 

Z deseti návrhů designérů značky Peugeot získalo nejvíce hlasů těchto šest:

 

  • Paint z tématu „Street Art“.
  • Menthol z tématu „Optic Art“,
  • Jazzy z tématu „Proto’type“.
  • Néon z tématu „Street Art“,
  • Marrakech z tématu „Optic Art“,
  • Tokyo z tématu „Proto’type“.

 

Šest kamufláží vybraných veřejností bude v červnu vyrobeno a budou jimi potaženy nové vozy Peugeot 3008, které se od 15. července do 15. srpna zúčastní testování na evropských silnicích.

 

Tím akce #CAMOCATCH ale nekončí. Následuje další výzva: každý, komu se podaří během testování spatřit některý z těchto maskovaných vozů Peugeot 3008, jej může (v souladu s bezpečnostními předpisy) vyfotit a snímek zveřejnit na některé ze sociálních sítí značky s hasthagem #CAMOCATCH a označením @PEUGEOT.

Značka poté uspořádá slosování, z něhož vzejde 6 výherců, kteří budou pozváni na předpremiérové testování vozu v roce 2024.

 

Peugeot od začátku roku 2023 realizuje strategii spolupráce a partnerství s mladými designéry. Tentokrát se jedná o spolupráci rozšířenou na mezinárodní publikum prostřednictvím sociálních sítí, kterou značka iniciovala s cílem představit know-how designerského studia Peugeot co největšímu počtu lidí.

 

 

PEUGEOT

 

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Jejím novým sloganem, který se odráží v každém z jejích modelů a služeb, je Power of Allure. Mezi její hlavní hodnoty patří Allure (perfektní vzhled), Emotion (instinktivní potěšení z jízdy) a Excellence (nekompromisní kvalita a snadné ovládání). 

Značka Peugeot, která je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2022 prodala více než 1 050 000 vozů. Do roku 2025 budou všechny její modely, osobní i užitkové, elektrické. Projekt Peugeot E-Lion představuje komplexní přístup k dosažení cíle nulových emisí uhlíku do roku 2038.

Elektrifikovaný Peugeot 9X8 Hypercar, který demonstruje vášeň značky pro motoristický sport, se účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC), včetně závodu 24 hodin Le Mans.