Osobnosti u víkendového závodu ADAC-Hockenheim-Historic, Das Jim Clark Revival 2024
První velký podnik mezinárodní automobilové sezony v Německu si nenechalo za velmi proměnlivého počasí ujít kolem 35.000 fandů. Mezi nimi i mnoho osobností dějin sportu. Tyhle z nich se mi mihly před objektivem…
Text a foto: Roman Klemm
Návštěvu a proslov u Clarkova pomníku si tradičně nenechali ujít legendární Kurt Ahrens s chotí.
Majitel špičkové stáje Porsche v DTM a WEC, Olaf Manthey v BMW 635 předváděl, že ještě umí.
Ralf Kelleners v rozhovoru s žurnalistou Jochenem von Osterrothem, mužem, který od roku 1975 vedl tým Haralda Ertla ve Formuli 1.
Altfrid Heger, dříve špičkový tovární pilot BMW vyhrál oba závody „Zlaté éry DTM“
Jezdil ve Formuli 1 za skomírající tým Gerarda Larrousseho, nyní se snaží nasměrovat kariéru své dcery Juji: Hideki Noda.
Šéf BossGP Ingo Gerstl a Antonio Pizzonia.
Německá ikona DRM, DTM a Le Mans Harald Grohs.
Hanspeter „Hasi“ Kaufmann byl špičkovým pilotem F3, než založil stáj KMS, která vychovala mnoho budoucích hvězd. Nyní znovu usedl do prototypu LMP3.
Ralf, syn velkého Helmuta Kellenerse vyhrál oba závody DRM-Revivalu.
Kris Nissen a tým, který připravuje jeho BMW M3.
Bývalý pilot F1 Jo Vonlanthen s přáteli a pomocníky.
Specialista vytrvalostních závodů Clemens Schickentanz.
Po konci kariéry v monopostech slavil v kokpitech Porsche a Gebhardtů velké úspěchy ve vytrvalostních závodech: Frank Jeliski.
Tohle jsou 4 vítězství ve 24h Le Mans: Marco Werner se Stanleyem Dickensem.
Nasadili dva senzační Zakspeed-Ford Capri turbo a jeden Ford Sierra RS500: Peter a Stefan Mücke.
Co zaválo bývalého jezdce F1 do kokpitu F-BossGP? Antonio Pizzonia.
Startoval na senzačním Toj-Fordu: Vítěz GP Německa 1991 sidecarů, Ralph Bohnhorst.